De triadesk.farma merkconditietest is een beproefde methode om prestaties van merken te waarderen op een twintigtal kenmerken. De test is gebaseerd op prestaties van de sterkste merken wereldwijd. Met de test worden de sterke en zwakke punten van het merk blootgelegd. De inzichten van de test vormen het uitgangspunt voor een merk ontwikkeltraject.
De merkconditietest is ontwikkeld door communicatiebureau triadesk.farma uit ’s-Hertogenbosch. triadesk.farma helpt merken in de farmaceutische industrie zichzelf te ontdekken, zichtbaar en succesvol te maken. Op basis van een coproductieproces met haar klanten ontwerpt triadesk.farma een heldere strategie, wordt er een krachtig communicatieconcept ontwikkeld én samenhangende communicatiemiddelen geproduceerd.
Wat levert de merkconditietest op?
- Een rapportage van de merkconditie,
- Een rapportcijfer van de merkconditie (schaal 1 t/m 10);
- Inzicht in de ontwikkel- en verbeterruimte van het merk;
- Vertrekpunt voor een merkontwikkeltraject;
- Intern discussiedocument.
Doe de merkconditietest op www.triadeskfarma.com en breng uw merk in topconditie!