Meteen naar de inhoud

Consumentenbond pakt suikerpraatjes aan

DEN HAAG (ANP) – De Consumentenbond vindt dat de fabrikanten van levensmiddelen verdoezelen hoeveel suiker ze in hun producten stoppen. Door op creatieve wijze het woord suiker te omzeilen, proberen ze hun producten gezonder te laten lijken dan ze daadwerkelijk zijn, aldus de bond. Om deze praktijk aan te pakken, lanceert de Consumentenbond de actie Suikerpraatjes.

Vacatures

Sluit u aan bij uw collega-huisartsen en -apothekers die onze nieuwsbrief over farmacotherapeutische ontwikkelingen in de eerste lijn ontvangen.

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Sluit u aan bij meer dan 6.500 huisartsen en apothekers die tweewekelijks onze nieuwsbrief ontvangen over ontwikkelingen in de eerste lijn.

We gaan vertrouwelijk om met je gegevens

Mis nooit meer het belangrijkste eerstelijns nieuws!

Elke twee weken in 10 minuten op de hoogte van het laatste nieuws en trends in de eerstelijns zorg.

We gaan vertrouwelijk om met je gegevens