De gezondheidszorg verandert. Stil blijven staan is niet aan de orde. U moet juist voorop willen lopen en meehelpen om de nieuwe gezondheidszorg vorm te geven. Connectie tussen de verschillende spelers in de gezondheidszorg helpt daarbij. Vanuit zowel farma als medical devices als biotech draait het om connectie met de stakeholders. Bent u farmamarketeer dan hebt u dagelijks te maken met connectie. De arts, de verzekeraar, maar allereerst de patiënt. Onderzoek wijst uit dat 76% van de patiënten vindt dat de farmaceutische industrie de verantwoordelijkheid heeft om informatie en services te bieden, zodat de patiënt zijn eigen gezondheid kan managen.
Zijn farmamarketeers klaar voor de nieuwe gezondheidszorg? Wat mist om werkelijke connectie te kunnen maken en volgende stappen te kunnen zetten?
Wilt u als farmamarketeer klaar zijn voor morgen? Dan moet u aanwezig zijn bij het Lustrum van NVFM (Nederlandse Vereniging voor Farma Marketeers op 9 december 2014, bij Mediaplaza te Utrecht.
De NVFM bestaat 20 jaar. Dan wilt u als organisatie ook de weg kunnen wijzen voor de volgende 20 jaar.
De dagvoorzitter is Rens de Jong. Bekend van BNR Nieuwsradio en eerder de prijs gewonnen van dagvoorzitter van het jaar. Rens is een veelzijdig presentator en journalist. Hij weet als geen ander wat het creëren van connectie betekent.
We zijn blij dat we op het lustrum als sprekers mogen verwelkomen:
Henk Jan Out, Bijzonder hoogleraar Farmaceutische Geneeskunde en Vice-President Global Medical Affairs bij Teva Pharmaceuticals.
Prof. Dr. Henk Jan Out is zeer bekend met de farmaceutische wereld en spreekt en blogt op persoonlijke titel over geneesmiddelen in de meeste brede zin van het woord. Naast de vermelde functies is hij bovendien voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Farmaceutische Geneeskunde (NVFG), aangesloten bij de Koepel van Artsen Maatschappij en Gezondheid (KAMG).
Lucien van Engelen, Directeur REshape Innovation Center van het Radboudumc.
Als directeur van het Radboud REshape Innovation Center experimenteert Lucien met de toepassing van de nieuwste technologieën in de zorg. Zo wil hij inspelen op de stijgende zorgkosten, een toenemende zorgvraag en een tekort aan gekwalificeerd personeel. Deze technologieën maken het, volgens Engelen, bovendien mogelijk dat een patiënt een actieve rol krijgt in het behandelingsproces: de patiënt als partner.
Jillert Anema, Nederlandse Schaatscoach.
Dit jaar leverde Jillert een olymisch kampioen in de persoon van Jorrit Bergsma, die op de 10 kilometer het goud won. Anema haalde, tijdens de olympische spelen, in een interview met de Amerikaanse televisiezender CNBC hard uit naar de Amerikaanse sportcultuur. Ook een manier om connectie te creëren.
De Nederlandse Vereniging voor Farma Marketeers (NVFM) heeft dan ook als doelstelling het bevorderen van kennis, kunde en professionaliteit van iedereen die werkzaam is op het gebied van marketing en promotie van medicijnen en medische producten.
Klik hier voor meer informatie en het volledige programma.
www.nvfm.nl